Myspace LayoutsMyspace Layouts
Myspace Codes
Myspace Generators
Myspace Backgrounds
-->
Származási hely: Ádám

2010. július 3., szombat

Habroló

Ennek a sütinek története van:)D

Imádjuk ,de nem volt hozzá formám ,igy apa összevágott két parfisnyelet!!
Jól megtakarítottam ,betekertem alufóliával és erre tekertem a tésztát!

Hozzávalók:
          -1 cs leveles tészta
          -1 tojás
          -1/2 l Hulala habtejszin
          -1 cs habfiháló

Elkészítés:
          A kinyujtott leveles tésztát 1.5 cm -es csíkokra vágtam ,és ezeket a csíkokat tekertem fel a formákra úgy ,hogy a szélei fedjék egymást.
Lekentem őket tojással majd aranybarnára sütöttem.
Sütés után még melegen lehúztam  a formáról.
Majd a felvert hulalával megtöltöm ,és porcukorral megszórom.Én tésztasajtoló pisztollyal töltöttem..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése